U ljetu sam pisao kad dođe ljeto onda nas iznenadi suša, a kad nam dođe zima onda nas iznenadi, što, pa zima.
Gledam kroz prozor, snijeg pada, 30 cm, još nema ralice, a ulica je jedna od glavnih u Varaždinu za ulaz izlaz iz grada, tek poslije 10 sati padanja snijega eto prve ralice.
Nebi o tome pisao da nisam pročitao kako je prošao jedan jadnik, zagrebčanin Robert S.na A3. Smrzavao se 4 sata u auto, jer mu se ugasio. Nije znao da benzinac ne radi dugo na leru. Dolazi do zamašćivanja svećica. Naplatili mu 1057 kn za odvoz auta na deponiju i naplatili mu cestarinu. I ko je kriv za zastoj.
Pa kriva je zima, dragi Bogek, kaj nam zimi šalje snijeg.
E nije baš tak, jer mi zato imamo HAC i njihove stručnjake, nesposobne, neznalice sa velikim plaćama. A koji su nas uvjerili da su se sudarili kamioni bez zimske opreme.
I to masovno svi prenose , sve TV kuće i sve novine.
I kaj sam ja to trebal sad pisati.
Jesam, uvijek kontra neznanju i nesposobnosti i budalaštinama.
Sudar je uopće nebitan, to se događa i za najpovoljnijih uvjeta.
Krivci su HAC-ovi mudrijaši koji nisu očistili cestu i policija kad je vidjela da je autoput neočišćen ne pustiti kamione na put. A policije nije ni možda bilo na naplatnim kučicama.
I gdje je poanta.
Pa da kamioni nemaju zimsku opremu. Neki novinari čak spominju da kamioni imaju ljetne gume. Koji kreteni.
Svaki kamion na zadnjem pogonu i oni koji imaju prateće osovine, ima gume zimskog profila, ljeti i zimi. Stalno.
I poanta. Očito da je rješenje u lancima. A kada se stavljaju lanci, na mekom snijegu kad guma proklizava i to do određene visine snijega.
U slučaju na A3 lanci nebi  ništa pomogli, jer ako je šleper natovaren sa 20 tona, to je ukupno 30 tona. U mekom snijegu sa 30 cm, ne može se ta masa kretati tolikom kinetičkom energijom da gura snijeg prednjim gumama i vuče teret na terenu gdje guma sa lancima propada do asfalta, pa kad lanci dohvati malo tvrđu podlogu krene kamion puževim korakom.
Dokaz, oni koji su gledali izvrsnu seriju, kamikaza, Vozaći sa leda. Na sjeveru Kanade po zaleđenim rijekama i jezerima, vozi se samo zimi jer cesta u ljeti ne postoji.
Kad stavljaju lance, samo na ugaženom snijegu i na usponima /obavezno/, ne na ledu jer je pretvrda podloga i razbili bi ubrzo ležajeve. Zvijezda serije, debeli Hugh čak ne stavlja lance ni na usponima, pa ide na iskustvo, sa zaletom, određenom brzinom i pravilnim mijenjanjem brzina. Kazna za uspon bez lanaca, par tisuća $ ako ga uhvati ohodnja ili policija.
Poruka hacovcima, više rada manje opravdanja.

Zadnja izmjena ( Ponedjeljak, 10 DECEMBER 2012 07:32 )